Lokalenverhuur

Ons lokaal wordt verhuurd aan maximaal 60 personen + 150 personen voor de tentweide en wordt enkel ter beschikking gesteld voor kampen.

Vragen & info

lokalen@scoutshamont.be

Onze troeven

Ons "Scoutsheem" ligt in de bossen van Beverbeek in Hamont-Achel, een prachtig lokaal in Noord-Limburg omgeven door bossen en velden.
Het ligt op ca. 3 km van Hamont centrum op een zeer rustige plaats. Het is omgeven door bomen, maar makkelijk toegankelijk met de auto (en vrachtwagen indien nodig). Rondom vind je hectaren bossen, die vrij toegankelijk zijn.
Wij beschikken ook over een groot afdak van 100m². Bovendien is er een speelweide/tentenweide van 1 hectare langs onze lokalen.

Capaciteit

Lokaal: 60 personen
Tentenweide: 150 personen

Opgelet! Ons heem wordt alleen verhuurd in de zomermaanden juli en augustus. De enige uitzondering hierop is dat verenigingen uit Hamont-Achel tijdens het schooljaar het heem kunnen huren voor zover dit de scoutsactiviteiten niet hindert.