Jin

De jongens & meisjes van het 4e en 5e middelbaar zijn de jin. Maar wat is jin zijn? Dat bepalen ze zelf! Leiding is geen leiding meer, maar begeleiding. Een jaar lang genieten, samen met je groep dingen doen die je al zo lang eens wou doen. Gekke, bloedstollende activiteiten in elkaar boksen of grootse, alles overtreffende projecten opzetten: in een jinjaar kan het allemaal! Inspraak, ploeggeest en zelfstandigheid staan voorop. En hun tenten? Die slaan ze in het buitenland op!

Heeft u nog werkjes die gebeurd moeten worden (bv. in de tuin, ...) of zoekt u nog wat helpende handen (bv. achter de toog, ...)? Wij willen dit graag doen om onze kas voor ons spetterend buitenlands trekkamp bij te spekken. Laat ons zeker iets weten via onderstaand emailadres!

Jinleiding

Wout Peeters, Torben Duisters en Arne Creemers

E-mail: jin@scoutshamont.be

Maandprogramma

De leden worden elke week op de hoogte gebracht door de leiding.